scoala...

16 aprilie 2007

astazi incepe din nou scoala... cu toate ca incep orele la 12:30, mama a tinut mortis sa ma trezeasca la ora 7, ca sa am timp sa mananc. dammit... de astazi se reia ciclul in care merg pe jos pana la metrou, merg cu metroul (si bineinteles nu prind niciun loc pe scaun), si apoi merg iar pe jos, dar de data asta vreo 2 km, pana la liceu. [prefer sa nu imi aduc aminte ce se intampla cat timp ma aflu la scoala] apoi ma intorc acasa pe treseul pe care am venit, numai ca acum fac cu vreo 20 de minute mai mult, pentru ca vin si cu alti colegi. cand ajung acasa o sa ma culc, cand ma trezesc, o sa ma bata mama la cap sa imi fac temele, iar din timpul meu de aproximativ 2 ore la calculator, se va transforma in timpul meu de 5 minute la calculator... si uite asa o sa ajung sa imi bag manusa in el de net si n-o sa ma duc sa il mai platesc, si mai bine ma duc la o sala de calculatoare, unde lumea joaca cs si asculta manele...

astazi ma tund.

scris pe la 08:37  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu