mori

15 aprilie 2007

astazi dimineata pe la ora 10 suna telefonul. nu ma ridic... dupa ceva timp o aud pe mama ca raspunde. vorbeste ea cat vorbeste la telefon, si dup-aia intra la mine in camera: 'sa te trezesti sa mananci ceva si sa te duci la ma-ta-mare, ca se duce la cimitir' (la matusa-mea...). mdea...
ma rog, pana la urma ajungem noi la cimitir. acolo bunica-miu facuse un gardulet pentru mormant, bunica-mea plantase flori, facusera curatenie peste tot in imprejurimile mormantului etc. ajungem acolo, eu si bunica-mea. si ce sa vedem? cineva furase portita de la garduletul facut de bunica-miu. si furase si florile. bunica-me a inceput sa planga cand a vazut. ce pula mea au tiganii care isi fac veacul pe acolo cu munca oamenilor, frate? florile le-au furat probabil sa le vanda, iar garduletul, care nu cantarea mai mult de 2 kg, sa il dea la fiare vechi.
in ma-ta de tigan care le-ai furat, tu acum iei pe alea 100 de mii, dar bunica-miu a muncit pentru alea si a vrut sa faca ceva frumos pentru fiica lui care a murit!
incep sa cred ca tiganii sunt un lucru foarte rau pentru romania. pana acum nu aveam o parere proasta despre ei, ziceam ca fac la fel ce fac si romanii, dar... pff...
sunt sigur ca tiganii care isi fac veacul pe acolo sunt de vina, pentru ca de fiecare data cand ma mai duc pe acolo ii vad cum dau tarcoale... si asta nu e un caz unicat, nu stiu daca exista un mormant in cimitirul ala de la care tiganii sa nu fi furat... oare se va lua vreodata vreo masura?

scris pe la 13:00  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu