paste fericit voua, muritori!

07 aprilie 2007

asa a sunat mass-ul pe care l-am trimis muritorilor din lista de y!m. nu prea ma pricep la chestii cu urari, declaratii, bla, bla, asa ca pot sa spun ca am fost chiar inspirat cand am copt mass-ul asta :D. dupa ce se termina macelul de pe ghencea (in momentul asta dinamo conduce cu 3-0) o sa plec cu niste prieteni sa luam lumina, la biserica casin.
in legatura cu fotbalul, rapid a batut cu 2-1 pe fc arges \:D/. cu toate astea, nu mai sper la liga campionilor... si acum ma mir... ma uit la televizor si vad ca e 3-0 pentru dinamo... ciudat. si tot in legatura cu meciurile astea, am bagat si un sondaj pe blog (vezi dreapta sus), ca sa vad ce parere au cititorii de pe aici. asa ca votati.

Paste Fericit! [na, ca am scris cu majuscule!]

scris pe la 19:37  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu