curat

07 aprilie 2007

astazi am fost un erou! mi-am facut curatenie luna in camera: din birou am scos (si aruncat) doua pungi de hartii si tot felul de chestii nefolositare, din biblioteca am scos ceva mai putin (nesemnificativ), am dat cu matura ca o adevarata femeie de servici, am sters praful si cam atat.
fiecare in casa a avut rolul sau bine determinat: eu am facut ce am scris mai sus, mama a facut un tort si niste prajituri, sora-mea a dormit, tata s-a uitat la televizor.
tocmai cand credeam ca s-a sfarsit treaba cu curatenia de paste, fleosc... apa din masina de spalat se scursese pe jos, in baie. un 'strat' de apa de vreo 5 cm imi gadila picioarele... repede, scoate masina din priza, opreste apa, arunca pe jos o tona de prosoape... cu toate eforturile mele si ale mamei, apa a ajuns la mine in camera, a intrat pe sub biblioteca si s-a oprit la cativa cm de calculator. lucky me. sterg eu repede apa de pe langa calculator, ma duc apoi in baie, sa ajut. ma aplec, sterg pe sub calorifer, ma ridic, poc, dau cu capul de dulapiorul ala cu oglinda micuta, dulapiorul sare de pe unul din cele doua surubele care il sustin, imi cade mie in cap (dar nu cade si de pe perete), zboara after-shave-ul, cade in cada, se face tandari.
acum chiar ca am terminat.

scris pe la 15:38  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu