...la fotbal, si bere cu baietii. care baietii? aia...

11 aprilie 2007

ieri am fost din nou la un fotbal, dupa o perioada de abstinenta de aproximatv o luna. s-au facut echipe de cate trei oameni si am inceput sa jucam, pana la 2, sau 10 minute. am batut prima oara. si a doua oara. si a treia oara, chiar la inceputul meciului, cand alergam ca disperatul dupa minge... buff! nu pot sa spun ca am cazut in cap, cu toate ca mi-am facut o julitura mica pe barbie. am cazut pe burta, sa fiu mai precis. ma ridic eu, voinic, descopar ca ma doare genunchiul stang foarte rau. n-am mai jucat. unul de pe margine mi-a luat imediat locul. [tradatotul...] dupa meciul ala s-a spart gasca, am plecat acasa.
dar partea rea tocmai astazi s-a petrecut, cand mi-am dat seama ca abia pot sa ma mai ridic din pat. shit. ma doare genunchiul, ma doare spatele, am febra musculara... nu cred ca toate astea sunt de la cazatura, ci de la fotbalul de ieri, in general. e clar, orele de educatie fizica de la scoala nu sunt bune de nimic! (ma rog, din punct de vedere fizic vorbind)
[vedeti, doamna profesoara, daca am juca mai mult fotbal decat basket, cum v-am spus eu, acum nu v-as mai injura]

ps: titlul, daca nu v-ati dat seama pana acum e din 'alt oras' - vama veche.

scris pe la 10:49  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu