norbit

12 aprilie 2007

ieri m-am intalnit cu o parte din fostii colegi de generala. yeee! veselie, pupici (cu fetele), multe intrebari care nu isi aveau rostul... am mers la plaza romania, la movieplex, si ne-am decis sa mergem sa vedem 'norbit'. biletele, m-am dus si le-am cumparat eu (dupa ce am strans bani de la ceilalti), si la capitolul acesta, vanzare bilete, movieplex are un 10 de la mine :D adica vanzatoarea a fost draguta, s-a miscat repede, cu toate ca a numarat banii de trei ori, nu a trebuit sa imi dau coate cu ceilalti oameni de la rand. [sfat pentru mine: sa nu mai folosesc 'draguta', 's-a miscat repede', 'bani', 'alti oameni', in aceeasi propozitie. suna prea ciudat]
am intrat in sala. parca era mai mica acum ceva timp... ieri mi s-a parut mare. locuri erau din belsug, gramezi-gramezi. nu ne-am uitat pe ce locuri ne asezam, si bineinteles ca s-a gasit un nene sa ne ceara sa ne dam la o parte, ca alea erau locurile lui. damn... am gasit alte locuri. si am ramas acolo. din reclamele (sau ce-or fi alea) de dinainte de film, mi-a placut numai trailerul de la 'shooter'(lunetistul).
acum despre film. filmul... mi s-a parut unul de duzina, nimic special. aceeasi poveste banala: doi se iubesc, dar relatia ete imposibila, insa pana la urma raman impreuna. [nu mai vreau asta... se poate sa scoata cineva si un film original?] dincolo de poveste asta, au fost si faze la care am ras cu pofta. de exemplu, faza in care incepe sa vorbeasca cainele: 'kill the bitch!'. geniala :D. si mai e remarcabil cum a putut eddie murphy sa interpreteze trei personaje foarte diferite: norbit, rasputia (nevasta-sa lui norbit, grasa) si mr. wong (asiaticul ala care vroia sa vaneze balene). dar presupun ca asta inseamna sa fii actor adevarat.
asadar, am plecat de la film, ne-am dus apoi la mcdonalds, am mers dup-aia pe dig (si pentru ca batea vantul foarte tare, am facut un concurs de scuipat cu baietii - de obicei nu scuip, dar era prilej de distracie :D ), am gasit un peste mort, am incercat sa il inviem aruncand cu coji de portocala in el, le-am intrebat pe fete care e ultima litera la dimensiunile de la sutien, nici ele nu stiau (wtf?),am coborat de pe dig, si am mers cu totii acasa. sfarsit.

[mai bine mergeam la '300']

scris pe la 08:29  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu