proiect: 500 in 3 luni

10 aprilie 2007

incepand de astazi am demarat un proiect online, prin care doresc sa construiesc si sa intretin un site web, fara nicio investitie materiala, astfel incat acesta sa ajunga sa aiba cel putin 500 de vizitatori unici pe zi. perioada in care doresc sa ating aceasta 'performanta' este de 3 luni. [nu stiu daca este mic numarul de 500 de vizitatori, sau dimpotriva, sunt prea ...indraznet, ca sa zic asa]
pentru inceput am ales tema site-ului (blog despre fc rapid), mi-am facut un alt cont la blogspot (pentru ca am libertate de lucru cu codul html) si am lucrat putin la grafica (am ales acelasi template ca la blogul acesta, dirty butch). am scris cate ceva, mai de umplutura, iar in zilele urmatoare urmeaza sa incerc sa il promovez.
am considerat ca voi avea destul material de inspiratie, alegand aceasta tema, si in acelasi timp as face ceva ce imi place, fiind fan al echipei rapid.
in momentul de fata am destul timp liber pentru a ma ocupa de intretinerea site-ului, dar odata cu reinceperea scolii este posibil sa am nevoie de un co-autor.

noul site in gasiti aici.

scris pe la 18:56  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu