intrebare intrebatoare

09 aprilie 2007

oamenii de stiinta au inventat coca-cola acidulat doar ca sa imi murdaresc eu covorul din camera?

scris pe la 12:10  

4 pareri - comentezi?:

Sal Dirty Butch.
Nu au inventat de asta Cola, ci ca sa dam banii :)
Vrei sa facem schimb de linkuri?

Marius spunea...
9 aprilie 2007 la 14:13  

hmm... si chestia cu covorul e doar o consecinta a faptului ca am dat bani pe el :D good point.
momentan am blogul la inceput (cel putin asta) si nu intentionez sa imi fac un blogroll in urmatoarea luna, cam asa. poate dupa aceea ;)

Alex Atti spunea...
9 aprilie 2007 la 15:49  

Dirty Butch si la mine este problema asta cu "Cola", eu am patat mai mult de un covor, din cauza ca nu prea sunt atent :D, si cred ca oameni de stiinta au facuta ca sa avem noi pe ce da bani :). Paste fericit!
..si treaba cu 'blogroll' pui pe cine vrei.. :)

Anonim spunea...
9 aprilie 2007 la 15:59  

la toti e treaba cu cola... de acum iau pepsi :D

Alex Atti spunea...
9 aprilie 2007 la 16:43  

Trimiteți un comentariu