tii! tii! poc!

09 aprilie 2007

mergeam cu tramvaiul 35. din spate se auzeau manele, in fata putea a mortaciune. bineinteles ca m-am dus in fata. merge tramvaiul linistit (eh, vorba vine, ca stim cu totii cum ne zdruncina tramvaiele alea old school), cand deodata opreste brusc. lumea se dezechilibreaza, injura, ma striveste pe mine etc. ma uit pe geam, si vad de ce oprise: o masina daduse peste o femeie si toata lumea se adunase pe linia de tramvai (vatmanul claxona, lumea nu il baga in seama). femeia zacea pe asfalt, foarte departe de trecerea de pietoni, insa parea a fi in regula (vorbea, se misca). salvarea nu ajunsese inca. putin mai incolo, se afla si masina care o lovise: o dacie, cu parbrizul facut praf. un nene de afara: 'pai bine, bre mamaie, ce ai cautat sa alergi dupa tramvai?'. chiar asa. mie nu imi era mila de mamaie, imi era mila de saracul sofer care o lovise - nu o lovise pe trecere. nu stiu de ce. [tramvaiul s-a pus iar in miscare, si nu am mai vazut ce s-a intamplat]
deci, oameni buni (stimati cititori, dragi tovarasi etc), nu zic sa nu mai traversati pe unde apucati, dar macar aveti grija sa nu vina vreo masina, ca o ii faceti probleme lu' nenea soferu'! pe bune.
ironia sortii: mamaie tocmai iesise dintrun cimitir. wtf?

le: mi-a iesit herpes pe buza inferioara. il urasc :|

scris pe la 15:52  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu