Opera

11 mai 2007

Ieri am fost la opera cu clasa si am vazut/ascultat 'Barbierul din Sevilla'. Nu mi-a placut. Punct.

In primul rand, m-am plictisit de moarte. Singura parte interesanta s-a consumat la inceputul piesei, cand s-a cantat partea instrumentala cunoscuta de noi toti (daca nu o stii, esti incult). Un fel de 'intro'. Dupa aceea urmeaza o poveste de dragoste 'cu cantec', in care tot ce se intampla este previzibil. Din acest punct de vedere, nu gasesc nimic special la aceasta opera.

In al doilea rand, nu poti sa stai jos ca lumea pentru ca locurile sunt prea mici. Singura pozitie mai civilizata in care poti sa stai este cea... dreapta, care nu este prea confortabila, in cazul in care piesa dureaza vreo doua ore jumate.

In al treilea rand, de acolo de sus, unde eram eu, nu aveam o vedere... [lapsus din nou; lasam doar 'vedere'] asupra scenei. Si tin sa precizez ca stateam pe mijloc. Nu vreau sa ma gandesc ce as fi vazut daca stateam pe laterale.

Patru: la bufetul de acolo, totul este foarte over-priced. Ca un exemplu, apa minerala la 0.5 costa 4.5 lei, mai mult ca la strand :D

Vedeti, nu este vina mea ca nu mi-a placut.

scris pe la 08:15  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu