invazia se apropie...

04 mai 2007

ca introducere vroiam sa pun un mass primit de la unul din lista de y!m, insa se pare ca web-messul despre care vorbeam in postul anterior s-a cam blocat si nu mai gaseste mesajele anterioare. gg...

anyway, era ceva de genul 'cmf????????????? io sunt bine!!!!!!!!!!!?????????? da un clic pe webu meu sa vezi ce abdomen format am!!!!!!!!!1 misto!!!!!???????'
si fiind a nu-stiu-cata implorare de genul acesta, am dat si eu 'clic' pe 'webu' specimenului... ce a iesit se vede mai jos




ps: printscreen-urile au fost editate in paint, asa ca nu e vina mea daca calitatea imaginilor nu este satisfacatoare. numele specimenului care apare in poze nu va fii facut public, cu toate ca cei care au mai citit blogul si au un iq mai ridicat decat al unui ornitorinc isi vor da cu siguranta seama despre cine este vorba.

scris pe la 21:01  

2 pareri - comentezi?:

Foarte tare, ala poate se crede mare :P

Marius spunea...
8 mai 2007 la 21:24  

Nu, bre, nu se crede 'mare', ci doar sex-simbol... :D

Anonim spunea...
8 mai 2007 la 21:29  

Trimiteți un comentariu