IE suge

15 mai 2007

Abia acum am avut sclipitoarea idee de a intra pe blog-ul meu si de pe alt browser, nu numai de pe Firefox. Si am intrat de pe Internet Explorer. Si ce am descoperit? In IE, sidebar-ul apare in josul paginii, nu in dreapta-sus, cum se vede in Firefox, si cum ar fi normal.

Nu voi face ca cei de la C-Zone (care mi-au spus ca nu sunt ei de vina ca nu merge aplicatia lor pentru internet cu Windows 98 si m-au sfatuit sa schimb sistemul de operare), nu va cer sa schimbati browserul... Asa ca imi cer scuze pentru asta si maine voi schimba eu template-ul.

'Nu am chef azi... nu am chef azi... n-am chef de nimic...'

scris pe la 23:56  

1 pareri - comentezi?:

pe orice browser,in afara de int. explorer blogurile si alte siteuri arata bine. din cate am inteles int. explorer nu suporta anumite coduri. de ex pe int.explorer scrisul de pe blogul meu apare urias :|

Anonim spunea...
31 decembrie 2008 la 21:57  

Trimiteți un comentariu