Greu

16 mai 2007

Pfff.. nici nu stiu de unde sa incep. Astazi a fost o zi oribila, nu pentru ca mi s-ar fi intamplat ceva rau, ci pentru ca am fost toata ziua pe drumuri si in asteptare.

1. Am schimbat template-ul vechi cu unul clasic din motivele prezentate in postul anterior. Sper sa nu mai fie probleme.

2. Din motive necunoscute am un chef grozav de criticat...
a) Ieri am dat teza la biologie. Oare profa murea daca se aseza si ea macar o data la catedra? Atat mi-ar fii fost de ajuns sa rezolv toata teza. Dar nuuu. Trebuie sa traiesc in suspans, sa copiez pe bucatele...
b) In Libertatea si in Gazeta Sporturilor se face campanie electorala, insa pentru ambele parti. Pe o pagina apare o reclama cu 'Voteaza DA', pe alta o reclama cu 'Voteaza NU'. Probabil ca si in alte ziare se intampla acelasi lucru, dar eu numai in aceastea doua am vazut.
c) 'S-a schimbat. E obsedat de putere. Voteaza DA.' Cine dracu va scrie textele?
d) Un travestit, nu stiu cum il cheama, vrea sa reprezinte Romania la Eurovisionul de anul viitor. Foarte buna ideea! Hmm... Dar mai bine sa ne reprezinte Oana Zavoranu! Sau... Sau si mai bine: sa faca travestitul si Oana un duet! Ole! [OTV, sunteti penibili]
e) Am vazut pe OTV o emisiune despre Eurovision. Si cum s-au gandit ilustrele minti de acolo sa ne difuzeze piesa castigatoare, 'Molitva'? Cum, cum? Au intrat pe YouTube de pe un laptop si au gasit videoclipul. Si au filmat laptopul. Calitate superioara! [OTV, iarasi sunteti penibili]
f) Apa de la chiuveta este maro. Pentru exemplificare, ganditi-va: am fost la WC, ca deh, am tras apa, ca deh, si dupa ce am tras apa, apa din bazin era mult mai 'colorata' decat cea de dinainte. Ca deh. Hai sa imi spuna maine unu' la scoala ca put... [daca apa nu revine la culoarea normala, in semn de protest, jur ca nu ma duc la scoala maine; ma duc la strand]
g) Nu merg semafoarele in Crangasi. Si nici soferii nu se simt sa opreasca la trecerea de pietoni. Noroc ca mai exista si unele exceptii...
h) Miercurea trecuta trebuia sa ma duc la dentist pentru o obturatie de canal la o masea crapata. Eu m-am dus, insa doctora nu a crezut de cuviinta sa vina si ea. Dupa ce am asteptat acolo o ora, am primit un telefon pe mobil de la ea. 'Imi pare rau, nu pot sa ajung astazi la cabinet... Tu cand mai esti liber? Marti? OK, atunci ar ramane pe marti, insa am sa te sun eu luni sa iti spun daca ramane stabilit.' Am plecat de la cabinet. A trecut ziua de luni fara ca doctora sa ma sune. A trecut si ziua de marti (ieri) si tot nu m-a sunat. Astazi, dupa ce am scapat de la scoala am trecut pe la cabinet sa imi fac alta programare. Doctora, care ar fii trebuit sa aibe program la ora aceea, nu era acolo. O tanti care se ocupa cu platile mi-a dat numarul de telefon de la cabinet si mi-a spus sa sun pe la ora 18. Am ajuns si acasa. [apa era tot maro] S-a facut ora 18. Am sunat. Doctora imi spune sa vin 'acum', ca sa ma 'rezolve'. Bine, m-am dus la cabinet. Am mai asteptat acolo o ora pana sa ma cheme pe scaun. Ajuns pe scaun, mi-a facut o anestezie. Mi-s spus sa cobor de pe scaun, pana isi face anestezia efectul. Am asteptat sa isi faca anestezia efectul... vreo doua ore. Dupa astea doua ore, imi spune ca din pacate nu mai are azi timp sa ma 'rezolve'. [daca imi cerea si bani, cred ca o bateam] M-a programat vineri, ca cica vrea sa termine. Sa nu iti vina sa iti bagi pula in sistemul romanesc?

scris pe la 22:16  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu