a venit vacanta

27 aprilie 2007

o vacanta prea scurta insa, patru zile. chiar si asa, inseamna o viitoare saptamana de numai trei zile. hmm... calmul de dinaintea furtunii... dupa ce va trece si saptamana viitoare, va incepe perioada testelor, tezelor si ascultarilor. avand in vedere ca sunt vreo doua materii la care nici nu am nota, presimt ca vor fi cateva saptamani luuungi si stresante.

ce mi s-a intamplat astazi in timp ce asteptam pe un scaun sa vina metroul. ma asezasem langa doua tantii. sa nu credeti ca ascultam cumva ce isi spuneau ele acolo. nicidecum. dar la un moment dat, atentia mi-a fost atrasa de cuvantul 'tzatze'. incerc sa reproduc dialogul ce a urmat:

- eu m-am masurat cu un metru de croitorie, si am la solduri 93 cm, la abdomen 64, iar la tate am putin de tot, ca deh... 84.
- lasa, fata, ca oricum e bine. decat sa fii asa de grasa ca mine...
- nuuu... eu cred ca sunt mai grasa ca tine. stii ce mi s-a parut ciudat? ca am 93 la solduri, in partea aia cea mai mare. asta inseamna ca am bazinul mai lat in laterale cu cate 1.5 cm. [gandire de femeie... no ofense] tu cat ai?
- nu stiu ca nu m-am masurat.
- nu?? eu ma masor cel putin odata pe saptamana. sa incerci si tu, ca sa stii macar ce dimensiuni ai.
- eh...
- la tate pun pariu ca ai pe putin 100 de cm.
- n-am, fata, cum sa am 100... mai putin.
si acum a venit metroul si discutia s-a intrerupt. eu, curios, am ramas urma sa vad mai bine pesonajele participante la dialog si pot sa spun ca mana pe inima ca tipa care se lauda ca are 93 la solduri, avea pe putin 100. plus ca nu avea mai mult de 1.50 m inaltime. si cealalta tipa chiar avea 100 la sani, insa nu pentru ca ar fi fost foarte generoasa natura cu ea, ci fiindca era obeza.

dap. sunt martor ocular la multe avenimente dragute in drumul meu spre liceu si inapoi... traiasca metorexu'! [mai putin pentru partea cu abonamentele pentru elev si studenti]

scris pe la 20:15  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu