'cable unplugged'

26 aprilie 2007

in sfarsit sunt din nou conectat la internet la mine acasa... in ultimele zile nu a mai prea vrut sa o ia din loc netul meu, iar ieri de dimineata am descoperit ca nu mai sunt deloc conectat. 'cable unplugged'. cu toate ca cablul meu era cat se poate de plugged. am sunat la provider, czone, si, dupa vreo trei incercari nereusite de aprinde o legatura, mi-a raspuns un nene. mi s-a spus ca este o problema la echipamentul pe care il au ei instalat pe bloc, si ca vor veni abia maine (n.r. azi) dupa ora 18 sa rezolve. intrebarea mea reflex a sunat cam asa: 'eu nu am avut acces la internet mai bine de o zi, plus acele probleme care au fost si mai inainte... daca nu platesc internetul pana la sfarsitul lunii, mi se va taia conexiunea tot pe intai?'. raspuns cat se poate de sec: 'da'. 'pai nu vi se pare normal sa imi mai lasati un ragaz de macar o zi, atata timp cat nu am avut acces la internet?' 'domnule, eu nu sunt responsabil cu oprirea serviciilor, sunt doar un operator'
bine, il cred pe baiat ca nu este vina lui, dar totusi... voi face un experiment, si nu voi plati netul luna aceasta. sa vad in cat timp imi taie conexiunea. pariu ca imediat?

scris pe la 20:36  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu