mansour mansour

29 aprilie 2007

de ceva vreme incoace am un contact in lista de y!m care se autointituleaza 'mansour mansour' si care adora sa dea cele mai tampite mass-uri. cu toate ca ma enerveaza si ca este de mult timp pus pe invisible, nu simt totusi dorinta aceea arzatoare de a ii da ignore...

mansour mansour: STIU CAMA IUB DA UN BUZ


mansour mansour: LA CINE PLACE POZA DE LA AVATAR


mansour mansour: PA AM PLECAT PA


mansour mansour: paam plecat te pup dulce

mansour mansour: AUZI AICEA CULMEA PROSTIEI SI A ZGARCENIEI SA ITI ARDA CASA SI SA DAI DOAR BIP LA POMPIERI SA NUTI IA CREDIT FAIN NU ?
mansour mansour: HAI SA FACEM CUNOSTINTA IOS MANSOUR DIN GEN 22 A 8A A MA NUM MICU LUCIAN STEFAN SI AM STATUTU DE CEL MAI MARE SMECHER SI CEL MAI RAU BAIAT DIN SC SI PT SMECHERIE AM PLATIT SI PT AIALALTA NU PREA DA O SA PLATESC U

mansour mansour: sa te sãrute: 1-pe buze; 2- pe gat; 3-frantuzesc; 4-senzual; 5-romantic; 6-suav; 7-de neuitat; 8-pe obraz raspunde pls


mansour mansour: care vrea poze cu je in costum alaturi de mansy sy popyca de la poly pls pe gratis

mansour mansour: carei fat de aici sa dea repede un buzz


mansour mansour: care face schimb de liste pls

mansour mansour: SAL LUME PT FETE DE AZI SUNT LIBER CA PASAREA CERULUI ASA CA CINE II SI IA LIBERA SA DE BUZZ POATE IASA CEVA MISTO CE ZICETI ? ASTEPT


mansour mansour: nu mai luati poze sau ceve de la id maricicapop da virusi vb serios futui morti in gura sami suga pula cu masa matusasa bunicasa si cu neamu ei de curva sorrry pt limbaju meu de cartier pt cei carei deanjeaza pa mess

mansour mansour: sal cf

mansour mansour: SA MOR DE STIU CN ESTI ZI PLS CN ESTI


mansour mansour: LA CE SC CATI ANI AI DA SI O POZA CU U PLS ESTI DIN TM

mansour mansour: ?


mansour mansour: sorry de mes vreau sa va pun pe orase in ce oras esti ? sorry mess


mansour mansour: pls


mansour mansour: vrei poze cu je si cu


mansour mansour: cu je si cu preteni mei


mansour mansour: sal cfaceti


mansour mansour: care merge prin centru sau mol care vre sa iasa cu je


mansour mansour: : astazii la ora 21'00 tii se va implini cel mai frumos vis..... trimite celor din lista ta .... in maximm 3 minute .... acest mesaj.... si pune-ti o dorinta.... iar la ora 21'00 dorinta tii se v-a implinii... !!! dak nu vei fii urmarit de ghinion in dragoste 5ani.... !!!!!!!!!! Scz de mass dar nu ma risc <--scz de mass l-am primit si eu mansour mansour: iti place avataru meu arat bine? mansour mansour: UITATE LA STATUSU MEU SI RASPUNDE PLS mansour mansour: CARE VREA POZE NOI CU JE SA EA BUZZ PLS mansour mansour: deci acuma numa aia sau printesele care vor poze u je sa dea buzz nu si alti bn pls mansour mansour: dami o manea pls sa asc si eu mansour mansour: IA WEBU SI ZIMI DAC ITI PLACE ABDOMENU MEU PLS mansour mansour: sal va poop mai ales pe viitoarea mea pretena se stie ea abia astept pa mansour mansour: UITATE LA JE LA AVATAR
nuuuu, mansour mansour nu e un cocalar analfabet. [ba da]

scris pe la 19:07  

2 pareri - comentezi?:

Ce porcarii poate sa scrie ala

Marius spunea...
30 aprilie 2007 la 15:44  

porcariile, ca porcariile, dar acordurile gramaticale sunt mai grave...

Anonim spunea...
30 aprilie 2007 la 16:10  

Trimiteți un comentariu