ultima zi

05 aprilie 2007

weird day, today. am ajuns la liceu, am inceput sa ne invatam cu totii la fizica - in ora de franceza. se trezeste sa vina si profa de franceza in ultimele 5 minute, sa ne puna sa ascultam muzica, si sa notam toate cuvintele pe care le intelegem. [nimeni nu avea treaba cu ea, toti isi invatau la fizica] vine si ora de fizica: test. am scris toata teoria, pot sa zic, si mai aveam o problema. dar pentru ca la primul punct de la problemei am pus un '+' in loc de '-', am gresit tot exercitiul. urmatoarea ora, ne-am dus in sala de festivitati, pentru ca au venit niste elevi de la liceul de teologie (parca) sa ne cante cantece de adventisti. [astfel am avut timp sa imi corectez eseul despre 'mara'] apoi am avut romana si nu am scris absolut nimic, pentru ca nu ne-a predat, si de-asta o iubim pe profa. am predat eseul despre 'mara'. dup-aia ora de dirigentie, cu aceeasi profesoara de fizica (,) care ne-a dat test. la inceputul orei vine si proful de istorie, sa ne faca morala ca am deranjat ora de muzica, sa isi ceara scuze in numele nostru pentru cele intamplate la muzica, si sa ii ureze dirigai un paste fericit, tot din partea noastra. riiight :| am corectat testul impreuna cu diriga, si atunci mi-am dat seama ca am gresit la punctul a) al problemi mai sus amintite, care avea patru puncte. si astfel am zbarcit tot exercitiul. dupa ora de dirigentie am plecat acasa (nu am mai facut istorie si muzica).
maine chiar ca nu ma duc la scoala. promit.

scris pe la 16:02  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu