petre + mioara

03 aprilie 2007

azi, in drum spre liceu. merg eu linistit si ma mai uit pe la tarabele de ziare, si imi sare in ochi titlul din libertatea: 'petre, mioara te vrea inapoi!' aham... deci eu nu trebuie sa mai cumpar ziarul, ca deh, e pentru petre :| nu iau ziarul (chiar daca stiam ca iar o sa plictisesc de moarte in metrou), insa intru pe site-ul libertatea, sa vad ce si cum. [eu chiar in momentul asta citesc articolul pentru prima data]
scrie de romantica tv. [am citit articolul pana la sfarsit] nu vad niciun motiv pentru care articolul asta ar fi de prima pagina, pus ca 'header'. mi-am readus aminte ca petre si mioara au divortat, ca el a plecat cu o manelista, si cam atat. mioara il vrea inapoi acum... de ce? nu a inselat-o? si dupa divort, a continuat sa iasa in public cu manelista? am impresia ca petre roman chiar a rasuflat usurat dupa ce a divortat, like - 'bine ca acum sunt liber sa imi fac de cap cu manelista.' articolul e aici.

da, e manelista

ps: romantica tv devine popular! am vazut ca realitatea tv ii face reclama in prostie, acum citesc in ziare de postul asta, pana si mama se uita la teo, care acum e pe romantica... jeez

scris pe la 22:17  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu