i am mean

18 aprilie 2007

de ce nu se poate numi pro tv-ul un post de televiziune de calitate? pentru ca vand publicului emisiuni de divertisment (seriale mai precis), produse de ei, care nu te fac sa schitezi un zambet macar. aici vorbesc de seriale de genul 'la bloc' sau, mai rau, 'meseriasii'. reteta succesului pentru domnul sarbu pare sa fie constituita din trei lucruri esentiale: manelisti, blonde proaste, dar focoase, si glume coapte de un scenarist intro noapte sau, mai rau, glume copiate. nu stiu daca ati vazut, dar eu imi amintesc o emisiune de la carcotasi, in care se facea o paralela intre 'fete cu lipici' si un alt serial de comedie, american insa (numele imi scapa). cele doua seriale erau identice, aveau aceleasi faze si glume, insa difereau actorii si limba in care acestia prestau. mai ramane intrebarea, cine pe cine a copiat? doh... si mai exista si stirile de la ora 5, locul de intalnire al criminalilor, violatorilor si batausilor. toate acestea pentru un strop de audienta.
din fericire, mai exista si productii care mai scot pro tv-ul din cacatul in care se tot 'zbate' sa se afunde. si aici vorbesc de 'apropo tv' (respectele mele pentru andi moisescu si toti cei care lucreaza la emisiune) si unele comedii cumparate pe mai mult de 50$, gen 'familia bundy' si 'doi barbati si jumatate'. ca sa fac un fel de experiment, am incercat sa nu schitez macar un zambet in timp ce ma uitam la acestea doua, din urma. si bineinteles ca am esuat lamentabil, ajungand sa rad in hohote la glumele de luna plina ale lui al bundy si la fazele geniale din 'doi barbati si jumatate'. pur si simpul, doua din cele mai bune comedii din lume. respect.
asta demonstreaza ca in romania nu se pot face emisiuni de divertisment de calitate, toate ajungand sa se bazeze pana la urma pe cele trei lucruri amintite mai sus.
singurele productii romanesti de calitate superiora pot fi considerate cele de la prima tv, 'cronica carcotasilor' si 'mocdenii', dar, ca sa nu fim rai cu pro tv-ul, si 'apropo tv'.

scris pe la 18:22  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu