eu se plictiseste de moarte

06 aprilie 2007


ma plictisesc in casa. stau de vreo doua ore sa gasesc o activitate cat de cat 'entertaining', dar fara succes. afara nu prea am ce sa fac, toata lumea fiind plecata din bucuresti. aia care nu au plecat in provincie sunt la ora asta la liceu, sau au tren la ora patru si nu pot sa iasa afara. la televizor sunt numai porcarii; papagalul meu a refuzat de mult sa coopereze, in incercarile mele de a-l distra cat de putin; sa citesc o carte sau ceva, nu prea am chef; ouale le-am vopsit aseara; pe net nu prea am ce sa fac; teme daca imi fac, o sa uit tot pana cand incepe scoala; curatenie in casa... bleah! sunt asa de disperat incat am incercat sa pictez un ou rosu cu 'tempera' :| dupa ce ca sunt in starea asta, mai vrea si mama sa o ajut sa faca salata de beuf; mai incolo...

[adorm cu capul pe tastatura] cineva suna la usa. ma ridic, ma duc sa deschid. sunt salvat: la usa sunt trei tovarasi de-ai mei. imi spun ca s-au intors de la tara. ma imbrac in graba si ies pe usa. vedem ca e foarte cald afara, asa ca ne decidem sa mergem la strand la tineretului. strandul este plin de oameni, copii care se joaca prin nisip, lume care discuta voios, (fete care fac topless). gasim un loc pe nisipul din fata bazinului. ne dezbracam cu totii repede si sarim in apa ca disperatii: 'ultimul e cel mai prost!'. trecem prin bazinele mici (printre cojile de seminte scuipate de taranii care nu stiu sa foloseasca un cos de gunoi), (lumea ne injura), ajungem in bazinul mare. cel mare e mai liber, si ce buna e apa... inotam in nestire, cu toate ca stim ca maine vom avea febra musculara. dupa vreo ora iesim din apa. mergem, luam bere, scoatem cartile de joc si incepem. jucam toate jocurile de carti posibile: poker, septica, macao etc. foarte tare, frate! [ma trezesc]

shit.

scris pe la 14:50  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu