100 de ani

13 aprilie 2007

scrie aici: "Cine nu si-ar dori sa traiasca peste 100 de ani fara sa se teama de bolile batranetii? Cercetatorii de la Institutul de Geriatrie din Jena, Germania, au anuntat ca sunt aproape de descoperirea genei umane responsabile de imbatranire". [ma imaginez eu in laboratorul in care cercetatorii americani (da, sunt americani, chiar daca lucreaza in Germania) sunt foarte aproape sa descopere gena asta... un chinez pitic tine o eprubeta in mana. ma furisez pe la spatele sau... bau! se sperie si scapa eprubeta. lichidul albastru din eprubeta se scurge pe podea. chinezul se ridica si incepe sa tipe la mine, dar nu inteleg o iota din ce zice. un american de pe acolo, omul de stiinta responsabil cu experimentul, imi spune ca aceea era singura mostra de material genetic pe care o avea, si ca i-a luat 15 ani sa o prepare. cade in genunchi si incepe sa planga... e distrus... eu ma duc in fata lui si ii strig: 'aha, suckere! sunt spion rus! mi-am indeplinit misiunea! sa mai ziceti voi vreodata ca neil armstrong a fost pe luna!]
serios vorbind acum, eu nu as vrea sa traiesc pana la 100 de ani. din ce am inteles citind articolul, dupa ce implinesc 50 de ani o sa traiesc inca pe putin 50 de ani simtindu-ma ca la... 50 de ani. [nu stiu.. la 50 ti se mai scoala?] stiu destule persoane care abia se tin pe picioare, si nu au implinit inca varsta de 60 de ani.
in consecinta, nu!

scris pe la 15:15  

0 pareri - comentezi?:

Trimiteți un comentariu